27 Kasım 2017 Pazartesi

the Ordinary - AHA %30 - BHA %2 Peeling Solution İncelemesi


Herkese merhaba :)

Ordinary markasının bana en çok sorulan ve bana göre en bomba ürünlerinden birisi olan AHA %30 - BHA %2 Peeling solution'dan biraz bahsedelim.



Deciem'in alt markalarından the Ordinary'nin AHA %30 - BHA %2 Peeling solution'ı bana en çok sorulan ordinary ürünlerinden birisi oldu.

Bu ürün içerisinde bulunan soyucu maddeler sebebiyle sonbahar ve kış aylarında kullanılan, leke tedavisi, gözenek tedavisi, cilt yüzeyi yenileme gibi konularda etki sağlayan bir ürün.

Bu ürün: % 30 Alfa Hidroksil Asitler (Glikolik / Laktik / Tartarik / Sitrik),% 2 Beta Hidroksil Asit (Salisilik Asit), Hiyaluronik Asit, Vitamin B5, Siyah Havuç ve Tasmanian Pepperberry içeriklerinden oluşuyor.

Ürünün içeriğinde bulunan; Alfa hidroksi bir asit olan AHA'nın görevi cildin üst tabakasını eksfoliye ederek daha parlak, pürüzsüz ve eşit tonda bir görünüm sağlamayı sağlıyor. Beta hidroksi asit BHA ise yine eksfoliye görevi görürken, gözenekleri temizlemeyi ve küçültmeyi vaad ediyor.

Bu kombine edilmiş % 32 AHA / BHA çözümü, cildin üst tabakasındaki lekelerle mücadele etmeye ve cildin parlaklığını artırmaya yardımcı olmak için derin eksfoliyasyon sağlar. Ayrıca ürünün formülasyonun vaadi cilt dokusunun görünümünü geliştirmek ve düzenli kullanımda ince çizgilerin görünümünü azaltır.

Ürüne kırmızı rengi veren ise içeriğinde bulunana Tasmanian Pepperberry bitkisi. Bu formül, asit kullanımı ile ilişkili tahrişi azaltmaya yardımcı olan, incelenmiş bir Tasmanian Pepperberry türevi içerir. Bu bitki mevsime göre daha açık veya koyu renklerde olabiliyor bu renk değişimi de zaman zaman ürünlere yansıyabiliyormuş. Yani ilk aldığınız ürün daha açık kırmızı renkteyken bir sonraki ürün daha koyu kırmızı olabilir veya tam tersi. 


Bu ürün hem vaatleri, hemde bağımsız ürün yorum sitesi makeupalley.com da aldığı onlarca iyi yorumdan sonra ilgimi çekmişti bende denemeye karar vermiştim. Üstteki videoda gördüğünüz gibi kırmızı bir jel görünümünde. Renkli olması iyi bir düşünce böyle göz çevresine yanlışlıkla bulaşma gibi bir sıkıntı olmuyor. Ürünü göz çevresi hariç yüzünüze yayıyor ve yüzünüzün toleransına göre 3-10 dakika arası bekletiyorsunuz.

Açıkçası La prarie'nin 3 min peeling maskesinden sonra çok yakan bir ürün olabilir diye düşünmüştüm çünkü La prairie baya yakıyor, ama 10 dakika boyunca çok rahatsızlık hissetmeden dayanabiliyorsunuz. Yüzünüzde küçük iğne batmaları ve yanmalar olması normal.

Sonra da suyla durulayıp, nemlendiricinizi sürüyorsunuz. Ve ertesi gün mutlaka güneş kremi!

Sonuçlarına gelirsek, bir çok kişi haftada 2 kullanmış ama ben daha çok haftada 1, 10 günde 1 şeklinde kullandım. (Cildim bir çok kişiye göre hassas) bu ürünü kullandıktan sonra cildiniz resmen parıl parıl oluyor (üst tabaka eksfoliye edilmiş, ölü deri gitmiş oluyor). Ve cilt yüzeyi yumuşacık, pütürsüz bir hale geliyor. Yüzde bir gerginlik hissetmeniz normal, sonrasında nemlendiricinizi kullanıyorsunuz. (Ben avene - repair cream kullanıyorum veya avene - cold cream kullanabilirsiniz / cildinizi yakacak alkol içerikli vs bir krem olmasın). 

Gözeneklerdeki etkisine gelecek olursak kullandıktan sonraki günler gözeneklerde bir küçülme gözleyebiliyorsunuz ama her üründe olduğu gibi bunda da kalıcı bir etki yok, düzenli kullanım gerektiriyor. 

Sonuç olarak ben oldukça memnun kaldım ve cilt bakım rutinime ekledim ve bittikçe almayı düşünüyorum, uygun fiyatlı olması da cabası. Ama içerisinde güçlü asitler barındırdığı için cildi çok hassas olan kişiler, cildinde yara olan kişilerin kullanmasını pek tavsiye etmem. Veya küçük bir noktada deneme yapıp o şekilde kullanmaya başlamanızı tavsiye ederim.

Ordinary ürünlerinin ülkemizde henüz satışı yok. Ben ordinary ürünlerimi instagram'da ki londradan_kozmetik sayfasından temin ediyorum.

Diğer ordinary ürünleriyle ilgili olan yazıma ise şu linkten ulaşabilirsiniz:

http://www.fashiolala.com/2017/05/the-ordinary-o-kadar-da-sradan-degil.html

3 yorum:

  1. Merhabalar yazınız Harika olmuş teşekkürler . Hamilelikte kullanımı ile ilgili bir fikriniz var mı? Doktorum cilt bakımı vs ilgili olumsuz bir öneride bulunmadı aslında ama bu ürünü de bilemedim.

    YanıtlaSil
  2. Emeğine sağlık Harika bir yazı olmuş 💕💕

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünü gerçekten denemek istiyorum, hazır kış tatiline yaklaşmışken alıp o süre zarfında kullansam tam olacak sanırıım. Harika bir yazıı, teşekkür ederiiiz✨

    YanıtlaSil

Microblading hakkında HERŞEY - Acıyor mu? Süreç Nasıl İşliyor? Ne kadar kalıcı?

Herkese merhaba, Bu yazıda kendi microblading tecrübemden, yaşadıklarımdan, bana göre iyi bir sonuç verip vermemesinden ve araştırdığım bi...